Ara ja fa uns anys es va pensar la possibilitat de fusionar en una mateixa matèria diferents disciplines i àrees instrumentals. Aquesta matèria havia de partir d'un departament en concret però havia d'incloure el major número d'especialistes per tal de garantir una gran interdisciplinarietat. Havia de tenir una metodologia integrativa i competencial on el professorat passés a ser un guia en la construcció dels coneixements i l'alumnat treballés a través de grups heterogenis els diferents continguts.
Així, lligat al departament de ciències socials, el projecte de 2n d'ESO va néixer com una aproximació als castells medievals. Poc a poc, aquest contingut dels castells medievals, gràcies a l'esforç i la dedicació de tot el conjunt els professors i els alumnes que hi han passat, el projecte es va anar aproximant al marc temporal de l'Edat Mitjana i així es va consolidar com el projecte Edat Mitjana.
La integració amb el pla TAC de centre ha fet el projecte s'hagi convertit en una vessant digital on es treballen setmanalment les competències digitals i on els coneixements no són exposats sinó trobats per l'alumnat.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada